Wednesday, May 25, 2011

Akan Pergi

Angin itu membawa khabar,
Berlagu lunak namun hambar,

Angin itu membawa bicara,
Sepi seakan tiada suara.

Yang merintih masih begini,
Yang lapar terus melidi.

Tekad bulat sudah hati ini,
Mengatakan yang aku harus pergi,

Mencari ilmu mengumpul bekal,
Memacu iltizam mengasah akal.

Aku akan kembali,
Kalian akan aku dampingi.

Semoga ia sedetik cuma,
Semoga pemergian ku tidak lama,

Semoga aku kuat berusaha,
Semoga aku kental diduga.

by: Mr. F, together we eradicate urban poverty, InsyaAllah.

5 comments:

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

:)

Fadzli said...

aik nape remove?yang ni untuk aku la dari aku, untuk ko nanti ya, ada. :)

Unknown said...

haha..mula2 baca tersalah tafsir..sambung gelak..hahaha